0

این 10 هوش مصنوعی حتما به کارتون میاد

سه شنبه, 13 تیر 1402
  1. هوش مصنوعی poe: هرچی هوش مصنوعی تا حالا دیدین در مقابل این سوتفاهم بوده، در هر زمینه ای راجع به هر موضوعی که فکرش رو بکنید اگه سوال کنید، آنچنان با جزئیات کامل پاسخ میده که هیچ جا اون جواب هارو نمیتونید پیدا کنید.

ترکیبی از sage claude,GP4,Chat GPT هست؛ یعنی معروف ترین هوش های مصنوعی دنیارو ادغام کرده.

  1. هوش مصنوعی Neurodub و Paraphrasetool : با این هوش مصنوعی می تونید هر متن، هر فیلم و هر تصویری که دارید رو به 100 زبان دنیا ترجمه کنید. (میشه گفت یکی از کامل ترین ابزار ترجمه هست)
  2. هوش مصنوعی Galactica : این هوش مصنوعی یک معلم و یک استاد تمام عیار هست، اصطلاحات و مسائل علمی مثل، ریاضی، فیزی یا هر علم دیگه ای رو راحت به شکل کامل توضیح میده. (یک ابزار خوب برای دانش آموزها و دانشجو ها که دیگه برای حل مسائل اصلا نیازی به معلم خصوصی ندارن.)
  3. هوش مصنوعی Scribblediffusion : اگه تو خونه بچه کوچولو دارین، عاشق این یکی میشن، هرچی نقاشی و خط خطی های ساده بکشن این هوش مصنوعی تبدیل به تصویر واقعی میکنه. خیلی جذاب و سرگرم کننده هست براشون.
  4. هوش مصنوعی Cancerfactfinder.org : این رو دانشگاه هاروارد راه انداخته خیلی عالیه، میتونید هرچیزی که شک دارید رو سرچ کنید تا براساس پژوهش های معتبر و رسمی بگه واقعا سرطان زا هست یا نه.
  5. هوش مصنوعی Chat GPT : از خفن ترین هوش مصنوعی های حال حاضر دنیاست و مسئله هوش مصنوعی بیشتر با این یکی سرو صدا کرد؛ اینقدر در فضای مجازی از محشر بدن و عالی بودنش صحبت شده که حرفی نمیمونه که بخوام بگم.
  6. هوش مصنوعی Perplexity.ai : این هوش مصنوعی، علاوه براینکه جواب سوال هاتون رو میده منابع معتبرهم به شما معرفی میکنه، یعنی به شما میگه که برای مطالعه تحقیقی به چه چیزهایی و به کجا مراجعه کنید. اطلاعاتش هم آپدیت هست و از فارسی پشتیبانی میکنه.
  7. هوش مصنوعی Stocking : این هوش مصنوعی یه ابزاریه که هر کسب و کاری بهش نیاز پیدا میکنه، اینطوریه که به راحتی می تونید لوگو، پوستر، بنر، جلد کتاب یا هر کار گرافیکی که نیاز داشتید رو به راحتی براتون انجام میده.
  8. هوش مصنوعی Vidiq.com : یه سایت عالی برای کسب درآمد از یوتیوب هست با یه فرمون از شما، عنوان محتوا، اسکریپت، توضیحات، کلمات کلیدی، تصاویر کوچیک و صدا رو به راحتی تولید میکنه. (تنها کاری که باید بکنید اینکه ایده رو تایپ کنید)
  9. سایت Chatbot.theb.ai : با این سایت میتونین به صورت رایگان و بدون شماره مجازی و فیلتر شکن از هوش مصنوعی chatgpt استفاده کنین.
نظر خود را وارد نمایید