0

بررسی اپ تریدز (threads)

دوشنبه, 3 مهر 1402

اینستاگرام تردز یک اپلیکیشن متن محور جدید است که در تاریخ ۵ ژوئیه ۲۰۲۳ (۱۴ تیر ۱۴۰۲) توسط شرکت متا، مالک اپلیکیشن‌های اینستاگرام، فیسبوک و واتساپ معرفی شد. شما می‌توانید تردز را بر روی گوشی هوشمند نصب کنید.

تردز در نگاه اول شباهت زیادی به توییتر دارد. فید کاربران در هر دو پلتفرم با پست‌های متنی پر می‌شود و کاربران با استفاده از این مطالب می‌توانند در جریان تازه‌ترین رویدادهای جهان قرار بگیرند و با یکدیگر ارتباط برقرار کنند. وقتی وارد تردز می‌شوید، فید صفحه شما با مطالب افرادی که آنها را دنبال کرده‌اید و همچنین مطالب سایر کاربران تردز پر می‌شود. این کاربران، اشخاصی هستند که بر اساس الگوریتم تردز، احتمالا به مطالب یا ترد (thread) آنها علاقه‌مند خواهید شد.

احتمال حضور خیلی از مخاطبان شما در تردز

ظرف کمتر از یک هفته پس از رونمایی از تردز، تعداد کاربران این شبکه اجتماعی از مرز ۱۰۰ میلیون نفر عبور کرد و تردز از نظر سرعت رشد بین همه اپلیکیشن‌ها، رکورد شکن شد. این احتمال وجود دارد که مخاطبان شما هم بین میلیون‌ها کاربر تردز باشند؛ پس اگر در اینستاگرام فعالیت کاری دارید، این فرصت را از دست ندهید.

قابلیت نوشتن پست‌هایی طولانی‌تر از توییتر

می‌توانید در تردز مطالبی با طول حداکثر ۵۰۰ کاراکتر را منتشر کنید که تقریبا دو برابر محدودیت ۲۸۰ کاراکتری توییتر است. قابلیت انتشار پست‌های طولانی‌تر باعث می‌شود که راحت‌تر بتوانیم افکارمان را بیان کرده و ماجراهای مورد نظرمان را برای دیگران تعریف کنیم. به این ترتیب، مخاطبان نیازی به مرور چند پست برای بررسی همه این اطلاعات نخواهند داشت.

امکان انتشار فوری مطالب از تردز در اینستاگرام

در پاسخ به این سوال که ویژگی‌های برنامه threads اینستاگرام چیست باید بگوییم که تردز ارتباط نزدیکی با اینستاگرام دارد و به همین دلیل، متا امکان به اشتراک گذاری آسان و فوری مطالب را بین این دو شبکه اجتماعی فراهم کرده است. شما می‌توانید مطالب خودتان یا هر صفحه عمومی (پابلیک) از تردز را به استوری اینستاگرام اضافه کنید.

برای این کار، روی هواپیمای کاغذی پایین ترد مورد نظر کلیک کرده و گزینه Add to story را انتخاب کنید تا اینستاگرام به صورت خودکار باز شود. حالا می‌توانید مطلب مورد نظر را ویرایش کرده یا مستقیما برای فالورهای اینستاگرام خودتان منتشر کنید.

نظر خود را وارد نمایید