0

کاربردی ترین اپلیکیشن ها

دوشنبه, 15 اسفند 1401
  1. اپلیکیشن A Ruler:

با این اپلیکیشن میتونید هر چیزی رو که بخواید متر و اندازه گیری کنید (متر سنج بسیار دقیق) شما رو از هرچی مترو خط کش و چیزای دیگه بی نیاز می کنه.

  1. اپلیکیشن Lockwatch:

این یکی خیلی خوبه، اینطوریه که اگه گوشی شما رو کسی بدزده یا هر شخص دیگه و رمزش رو اشتباه وارد کنه از اون سارق عکس میگیره و به ایمیلتون میفرسته حتی لوکیشن اون آدم به ایمیلتون ارسال میشه.

  1. اپلیکیشن Kitchen Scale:

این اپلیکیشن یه ترازو هست که با استفاده از اون میتونید وزن اشیای مختلف رو با قرار دادنشون روی گوشی اندازه گیری کنید.میتونه یه ترازوی آشپزی خونگی خوبی هم باشه و با اون پیمانه هایی که برای آشپزی میخواید رو وزن کنید.

  1. اپلیکیشن Smart View:

با این اپلیکیشن می تونید به راحتی موبایلتون رو به تلویزیون متصل کنید و فیلم یا بازی یا هر کار دیگه که خواستید بکنید و میتونید از گوشیتون به عنوان ریموت هم استفاده کنید.

  1. اپلیکیشن Matnyar:

با این برنامه میتونید از یه ورق عکس بگیرید و اون متن رو براتون تایپ شده تحویل بده. مثلا یک نسخه دارید که نمی دونید چی نوشته، میتونید با این اپلیکیشن ازش عکس بگیرید اونم متنش رو به شما میده.

  1. اپلیکیشن wifi ra:

این برنامه بهتون میگه کجای خونه شما اینترنت قوی تره، و قوی ترین نت رو به شما میده.

  1. اپلیکیشن Number Book:

اگه کسی با یه شماره ناشناس به شما زنگ بزنه یا مزاحمتون بشه و نمی دونید کیه، کافیه شمارشو به این برنامه بدید اسمشو بهتون میگه.

  1. اپلیکیشن Whistle phone finder:

اگه گوشیتونو زیاد گم میکنید با این اپلیکیشن کافیه سوت بزنید و گوشیتون هرجا باشه زنگ میخوره.

  1. اپلیکیشن Instabridge:

اینو قبلا یبار معرفی کرده بودم و خیلی خوبه، بعضی وقتا تو شرایطی هستیم که به اینترنت نیاز داریم و این برنامه بهتون کمک میکنه که وای فای های رایگان اطرافمون رو پیدا کنیم.

  1. اپلیکیشن Symbolab:

این برنامه هم خیلی کاربردیه اینطوریه جاهایی که یک محاسبه یا معامله سخت داری و حساب کتابش سخت میشه؛ این اپلیکیشن میتونه به راحتی حساب کتابارو دیف کنه، برای حل کردن مسائل و معادله های ریاضی عالیه.

نظر خود را وارد نمایید