0

علل مهم بودن بطری محصول

در سال‌های اخیر، بطری‌های پلاستیکی، به یک گزینه مناسب برای نگهداری و بسته‌بندی محصولات در صنایع غذایی و نوشیدنی تبدیل شده است. بطری‌های پلاستیکی PET مزایای زیادی را برای تولیدکنندگان و مصرف‌کنندگان دارد، که باعث شده‌اند خرید و فروش بطری پلاستیکی  بین صاحبان کسب و کارهای مرتبط با مواد غذایی و نوشیدنی رواج پیدا کند.

بطری پلاستیکی برای بسته‌بندی و عرضه محصولات، نسبت به بطری‌های شیشه‌ای، قیمت مناسب‌تری دارد. بطری‌های پلاستیکی (پت)، از متریال پلی اتیلن ترفتالات تولید می‌شوند. 

بطری محصول نقش بسیار مهمی را در موفقیت کسب‌وکارها و صنایع مختلف برعهده دارد. ما در این قسمت به دلایل اهمیت بطری محصول می‌پردازیم:

دلایل اهمیت بطری محصول

1.حفاظت از محتوا

2.بازاریابی و برندینگ

3.تنوع و انعطاف پذیری

4.سهولت در استفاده و حمل‌ونقل

5.پایداری و حفاظت از محیط زیست

1.حفاظت از محتوا

طراحی مناسب بطری محصول و درب محکم آنها، باعث می‌شود محتوای درون بطری از نشت و تبخیر در امان بماند. به همین خاطر در بطری آب معدنی این ویژگی رعایت می‌شود.

همچنین وجود بطری باعث می‌شود، محتویات درون آن در برابر گردوغبار و آلودگی‌های محیط اطراف محافظت شوند.

بعلاوه اینکه وجود بطری‌ها کمک می‌کند تا طعم و عطر نوشیدنی‌ها و محصولات غذایی حفظ گردد و از تخریب مواد و اکسیداسیون آنها جلوگیری شود.

2.بازاریابی و برندینگ

بطری‌های PET شفافیت بسیاری دارند و این موضوع به مصرف کنندگان این امکان را می‌دهد که رنگ، کیفیت و تازگی محصولات را بررسی کنند. وجود این شفافیت به نفع مصرف کنندگان و تولیدکنندگان است. چون باعث ایجاد اعتماد در مصرف کنندگان می‌شود، و آنها می‌توانند بر اساس نشانه‌های ظاهری، تصمیمات خرید آگاهانه بگیرند.

3.تنوع و انعطاف پذیری

عامل اصلی استفاده گسترده از بطری‌های PET، تطبیق پذیری طراحی ظاهری آنهاست.

بطری‌های پلاستیکی (PET) در اندازه‌ها، اشکال و رنگ‌های مختلف تولید می‌شوند و این موضوع باعث می‌شود که برای بسته‌بندی و نگهداری محصولات گوناگونی بکار برده شوند.

4.سهولت در استفاده و حمل‌ونقل

طراحی بطری‌ها باید بگونه‌ای باشد که استفاده از آن برای مصرف کنندگان، ساده و راحت باشد. مثلاً طریقه استفاده از بطری های اسپری‌ها و بطری‌های با درب آسان بازشو، ساده و راحت است.

کیفیت جنس بطری‌ها باید طوری باشد که در برابر ضربه محکم و مقاوم باشند تا در حین حمل‌ونقل، دچار نشت یا شکستگی نشوند. این موضوع باعث حفظ کیفیت محصول و کاهش ضایعات می‌شود.

5.پایداری و حفاظت از محیط زیست

در عصر امروزی، بطری‌های پلاستیکی PET یک گزینه مناسب در بسته‌بندی به شمار می‌آیند که هم با محیط زیست سازگاری دارند و هم قابل بازیافت هستند.

اکثر بطری‌های پلاستیکی، قابلیت بازیافت دارند، و این موضوع به کاهش میزان ضایعات پلاستیکی و محافظت از محیط زیست کمک بسزایی می‌کند.

بطری‌های پلاستیکی در مقایسه با بطری‌های شیشه‌ای، وزن سبک‌تری دارند. این موضوع باعث می‌شود که در فرآیند تولید بطری‌ها و حمل‌ونقل آنها، انرژی و منابع کمتری مصرف شود. همچنین باعث کاهش اثرات زیست محیطی می‌شود.

برای سفارش و خرید انواع بطری‌های پلاستیکی از ما، می‌توانید با مراجعه به سایت پاسکوپلاس، به صورت آنلاین سفارشات خود را ثبت کنیدو یا برای استعلام موجودی و قیمت، می‌توانید با کارشناس‌های مجموعه به شماره تماس 09125217966 و 02165735947 تماس بگیرید.

نظر خود را وارد نمایید