0
خبرخوان

نوشته های بلاگ "2024" از "مرداد"

اهمیت رنگ در ظروف یکبار مصرف
| 0

اهمیت رنگ در ظروف یکبار مصرف

تولید کنندگان و توزیع کنندگان ظروف یکبار مصرف باید به اهمیت رنگ در این ظرف ها نیز توجه داشته باشند و سعی کنند از رنگ‌های مناسب و جذاب برای ارائه تجربه بهتر به مصرف کننده استفاده نمایند. در این مطلب از وب سایت پیکنیک برند شما را با این موضوع بیشتر آشنا می کنیم.

نکات مهم برای خرید قاشق چنگال یکبار مصرف
| 0

نکات مهم برای خرید قاشق چنگال یکبار مصرف

هنگام خرید قاشق و چنگال پلاستیکی باید به جنس آن دقت کنید. از مواد پلاستیکی با کیفیت و بدون حاوی مواد مضر مانند BPA استفاده کنید. انتخاب محصولات با علامت و استاندارهای بهداشتی مانند FDA می تواند اطمینان بخش باشد. همچنین در صورت استفاده روزانه و طولانی مدت، تعویض آنها به دوره های مناسب کمک می کند تا از کیفیت و بهداشت آنها مطمئن باشید.

پلاستیک های فریزر چیست
| 0

پلاستیک های فریزر چیست

پلاستیک های فریزر ؟ این پلاستیک ها اغلب برای نگهداری مواد غذایی استفاده میشوند. همان طور که از نام آن ها پیداست مقاومت مناسبی در خصوص سرما داشته و برای فریز کردن مواد غذایی کاربرد زیادی دارد. پلاستیک های فریزر با نام کیسه فیرز نیز شناخته میشوند. به طور کلی یکی از پرکاربردترین انواع پلاستیک ، کیسه های فریزر میباشد. مواد تشکیل دهنئده این کیسه ها سمی نبوده و در صورت دمای مناسب مواد سمی را به داخل مواد غذایی انتقال نمیدهد. از این رو توجه زیادی به این استفاده از این مواد قرار گرفته است. البته برخی از انواع این پلاستیک ها را برای ساخت سفره های یکبار مصرف نیز استفاده میکنند. در ادامه به معرفی کیسه فریزر خواهیم پرداخت.

در نبود پلاستیک ها چه میشود ؟
| 0

در نبود پلاستیک ها چه میشود ؟

در این مقاله به برسی اینکه اگر پلاستیک ها وجود نداشته باشند چه اتفاقی خواهد افتاد میپردازیم. همان طور که احتمالاً بدانید پلاستیک ها تجزیه ناپذیرو با اینکه این مورد باعث ماندگاری بیشتر محصولات تولیدی شده است ، اما با این حال خود دچار مشکلات زیستی فراوان میکند. لذا جذف این ماده میتواند تأثیرات بسیار زیادی داشته باشد. به طور کلی این مسئله میتواند هم جنبه مثبت و هم جنبه منفی فراوانی داشته باشد. به همین جهت برای شروع ابتدا توضیحاتی درذ خصوص جنبه مثبت آن خواهیم گفت.

علامت فود گرید در ظروف یکبار مصرف
| 0

علامت فود گرید در ظروف یکبار مصرف

علامت food grade به معنای وجود استاندارد های خاصی برای استفاده ظروف یکبار مصرف در نگهداری مواد غذایی میباشد. تمامی ظروف پلاستیکی که با مواد غذایی انسان و یا حیوان در تماس هستند باید این استاندارد ها را داشته باشند. همان طور که در مقاله نکات استفاده ازیکبار مصرف گفته شد ، به دلیل ساختار مواد پلاستیکی امکان ایجاد مسمومیت در برخی از مواد اولیه ساخت پلاستیک وجود دارد. از این رو باید از ظروف یکبار مصرف پلاستیکی دارای علامت food grade استفاده کنیم.

معرفی انواع کیسه زباله
| 0

معرفی انواع کیسه زباله

این کیسه ها با استفاده از پلاستیک های بازیافتی تهیه میشوند. ضخامت در انواع کیسه زباله متفاوت است. بر از این کیسه ها برای نگهداری موارد یکبار مصرف پزشکی استفاده میشوند. برخی دیگر تنها پسماند های مواد غذایی را در خود جا میدهند. همچنین این پلاستیک ها دارای اندازه های مختلفی هستند که میتواند برای مصارف مختلف مورد استفاده قرار بگیرد. در این مطلب در مورد انواع کیسه های زباله توضیحاتی میدهیم.