0
خبرخوان

نوشته های بلاگ "2024" از "مهر"

انواع ظروف یکبار مصرف مورد استفاده در فست فودها
| 0

انواع ظروف یکبار مصرف مورد استفاده در فست فودها

امروزه به دلیل مشغله کاری و کمبود وقت برای آشپزی، استفاده از غذاهای آماده و یا فست فودی در جهان بسیار گسترش یافته است. در کشور ما نیز این روزها خرید غذاهای فست فودی رو به افزایش است که آن هم به دلیل نداشتن زمان برای آشپزی در منزل است. گاهی اوقات آشپزی کردن در خانه و پختن غذای خانگی بسیار زمان بر است.

مزایا و معایب بسته‌بندی‌های پلاستیکی
| 0

مزایا و معایب بسته‌بندی‌های پلاستیکی

هنگامی که نوبت به انتخاب نوع بسته‌بندی محصولات می‌رسد، با گزینه‌های متنوعی روبرو خواهید شد. انواع بسته‌بندی‌ها را می‌توان به دو گروه تقسیم‌بندی کرد: بسته‌بندی انعطاف‌پذیر (flexible packaging) و بسته‌بندی سخت (rigid packaging)

ظروف غیرقابل استفاده در مایکروویو
| 0

ظروف غیرقابل استفاده در مایکروویو

همانطور که پیش از این عنوان شد انتخاب ظروف یکبار مصرف مناسب برای غذاهای بیرون‌بر و یا محصولات غذایی که نیازمند گرم کردن مجدد هستند بسیار مهم و کلیدی است. اینکه غذای تحویل داده شده از یک رستوران یا یک وعده غذایی آماده که از فروشگاه‌های مواد غذایی تهیه میشود در چه ظرفی بسته‌بندی شده است و استفاده از این ظرف در مایکروویو ایمن است یا خیر میتواند چالش جدیدی را پیش روی مشتریان این محصولات قرار دهد. به همین جهت قبلا در مقاله ظروف ایمن برای استفاده در مایکروویو به صورت کامل این ظروف را معرفی کردیم.

راهکارهایی جهت مقابله با آلودگی پلاستیکی
| 0

راهکارهایی جهت مقابله با آلودگی پلاستیکی

اگر به دنبال یافتن راهکارهایی جهت مقابله با آلودگی پلاستیکی هستید و زیبایی محیط زیست برای شما از اهمیت فراوانی برخوردار است، پیشنهاد می‌کنیم این مطلب مهم از سایت پاسکوپلاس را از دست ندهید. ازجمله مواردی که در زندگی افراد به فراوانی مشاهده می‌شوند، پلاستیک‌ها هستند. زمانی‌که یک فرد به فروشگاه می‌رود تا مواد مورد نیاز خود را خریداری کند، فروشنده محصولات مورد نظر او را در داخل کیسه‌های پلاستیکی قرار می‌دهد و زمانی که شخص خریدار به منزل بر می‌گردد با تعداد زیادی پلاستیک مواجه می‌شود.

تجزیه ظروف یکبار مصرف گیاهی چقدر طول می کشد؟
| 0

تجزیه ظروف یکبار مصرف گیاهی چقدر طول می کشد؟

در سال‌های اخیر استفاده از ظروف یکبار مصرف بسیار رایج شده است به طوریکه بسیاری از کارها بدون وجود آن‌ها سخت و دشوار می‌شود. از ظروف یکبار مصرف برای جابجایی و نگهداری از مواد غذایی مانند جعبه پیتزا استفاده می‌شود که باعث راحتی افراد هنگام خرید شده است.

آیا بازیافت ظروف یکبار مصرف امکان‌پذیر است؟
| 0

آیا بازیافت ظروف یکبار مصرف امکان‌پذیر است؟

بازیافت ظروف یکبار مصرف به عنوان یک راه‌حل مناسب به‌منظور حفظ سلامتی کره زمین محسوب می‌شود. امروزه با استفاده از روش‌های مختلفی می‌توان این ظروف را بازیافت کرد. اگر شما جزء طرفداران محیط زیست و از علاقه‌مندان به حفظ زیبایی این کره خاکی هستید، توصیه می‌کنیم این مطلب از سایت فروشگاه حضوری و اینترنتی پاسکوپلاس را از دست ندهید. در ادامه این مطلب قصد داریم با شما درباره ظروف یکبار مصرف، اهمیت بازیافت آن‌ها و روش‌های بازیافت این ظروف به گفتگو بپردازیم. تا انتها همراه ما باشید.