0
خبرخوان

نوشته های بلاگ "2024" از "مرداد"

بازیافت ظروف یکبار مصرف
| 0

بازیافت ظروف یکبار مصرف

بازیافت ظروف یکبار مصرف به دلیل بیشترین سهم آلودگی محیط زیست توسط این ظروف یکی از مهمترین مواردی است که درساخت این ظروف رعایت میشود. برخی از انواع پلیمرها بازیافت پذیر نمیباشند. عملا با از کار افتادن این پلیمر ها بازیافت آ ها ممکن نیست. از طرفی با از کار افتادن این نوع از پلاستیک ها پس از دور انداختن آن به محیط زیست صدمه جدی میزنند.

مدت زمان نگهداری غذا در ظروف یکبار مصرف
| 0

مدت زمان نگهداری غذا در ظروف یکبار مصرف

نگهداری غذا در ظروف یکبار مصرف یکی از مسائل مهم و حیاتی در حوزه بهداشت و سلامت است. ظروف یکبار مصرف به عنوان جایگزینی معمول برای ظروف دائمی در مصرف غذاها و نوشیدنی‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرند. این نوع ظروف علاوه بر آسانی استفاده، به دلیل عدم نیاز به شستشو و ضدعفونی کردن، نقاط مثبت مختصری را در مقایسه با ظروف دائمی دارند. در ادامه در مورد نگهداری غذا در ظروف یکبار مصرف بهتر است به تأکید بر اهمیت بهداشت و نکات کلیدی نگهداری این نوع ظروف بپردازیم و همچنین به مزایا و معایب استفاده از ظروف یکبار مصرف پرداخته خواهد شد‌.

علل پر فروش بودن ظروف یکبار مصرف
| 0

علل پر فروش بودن ظروف یکبار مصرف

ظروف یکبار مصرف در دهه‌های اخیر به دلیل سادگی استفاده، راحتی و عدم نیاز به شستشو، به یکی از محبوب‌ترین و پر کاربرد ترین گزینه‌ها برای مصرف کنندگان تبدیل شده‌اند. در این مقاله شش دلیل پرفروش بودن ظروف یکبار مصرف را بررسی می کنیم.

علل مهم بودن بطری محصول
| 0

علل مهم بودن بطری محصول

بطری پلاستیکی برای بسته‌بندی و عرضه محصولات، نسبت به بطری‌های شیشه‌ای، قیمت مناسب‌تری دارد. بطری‌های پلاستیکی (پت)، از متریال پلی اتیلن ترفتالات تولید می‌شوند.