0
خبرخوان

نوشته های بلاگ "2022" از "آذر"

سلفون پالت پیچ و انواع آن
| 0

سلفون پالت پیچ و انواع آن

سلفون پالت پیچ از مواد پلی اتیلنی تشکیل شده است به همین دلیل خاصیت کششی بسیار بالا و همینطور چسبندگی و شفافیت زیادی دارد. به همین علت به یکی از بهترین پلاستیک های بسته بندی محصولات در صنایع مختلف تبدیل شده است که از جهات مختلف محصول بسته بندی را محفوظ نگاه می دارد .

انواع ظرف یکبار مصرف از نظر شکل و طرح
| 0

انواع ظرف یکبار مصرف از نظر شکل و طرح

از ظرف یکبار مصرف همواره به‌عنوان دوستدار و حامی محیط ‌زیست یاد می‌شود؛ البته این تعریف، بسته به جنس ظروف تولیدی می تواند متفاوت باشد؛ برای مثال ظروف یکبار گیاهی، به ‌راحتی در محیط‌ زیست تجزیه می‌شود، در حالی که ظروف یکبار مصرف پلاستیکی، نه تنها تجزیه نشده، بلکه برای سلامت انسان و محیط‌ زیست مضر هستند.

مزایای استفاده از استرچ چیست؟
| 0

مزایای استفاده از استرچ چیست؟

یکی از انواع نایلون ها و بهتر است بگوییم پر کاربرد ترین آن استرچ است که میتواند برای بسته بندی کاملا ایده آل باشد و همچنین مزیت های زیادی را نیز به همراه داشته باشد. در این مطلب قصد داریم تا از مزایای استفاده از استرچ برای شما بگوییم و شما را با استرچ و مزیت های آن آشنا کنیم.

استفاده از سلفون برای محافظت از مواد غذایی
| 0

استفاده از سلفون برای محافظت از مواد غذایی

بسته بندی نقش محافظت را ایفا می کند و عدم استفاده از آن ممکن است ، خطر خراب شدن سریع محصولات و افزایش ضایعات مواد غذایی افزایش یابد. بسته بندی (سلفون) خوب باعث افزایش ماندگاری محصولات می شود و از پوسیدگی جلوگیری می کند. به دلایل مختلف از پلاستیک ها در بسیاری از بسته بندی ها و ظروف غذا استفاده می شود.آنها به محافظت از مواد غذایی در برابر آسیب ، تأمین ایمنی غذا و گسترش طراوت مواد غذایی کمک می کنند .